Saturday 8 October 2011

fakes :)

assalamualaikum,
post kali nie pasal fake okayy. haa . korang sendiri pun tahu mcmana orang fakes and orang tak fakes. dari wall dia pun kita dah bole npk dia fakes ke tak. dkt wall dia takde punn friend or kawan dia yg wall dgn dia ajak pegi jumpa di mana2 or event apa2. korang faham kann, ape yg aku maksud kan nie?  semua tu takde! so boleh npk dia fakes dkt situu. setakat hari2 kau updates status pasal kau buat keje then tade org coment cem mmbe kau sendiri yg keje ngn kau pun tak coment. npk sgt laah kau fakes lagii.



okay, yang kedua npk sangat kau fake gbr kau sikit sangat . dah gbr gegirl or boboy dari negara mana laah kau bedal. asal npk muka cem melayu plus handsome. memang kau ambil buat Default picture kau en. nak kata kau pandai tipu orang memang korang pandai, tapi dengan aku tak kott. setakat niee five people dah terkantoi fake dgn aku setelah aku korek korek sume. so takpayah laah nk kawan dengan aku kalau korang fake. benci doe kene tipuu. sape tak benci ditipuu en. aku memang tak suka ditipu dari segi ape punn.

so bagi gadis gadis yang fake diluar sana yang add aku tuu enn. baik korang  cancel request jelahh. and bg korang yg tga fake and sedar diri tu fake and still ada dlm friend facebook , twitter cepat cepat lah unfriend dgn aku. atleast kau yg undur diri before aku remove kauu. sbb aku tak mara korang fake sbb korang mmg mcm tuu, nk letak gbr sendiri ''malu'' err tak baik lahh kann na kata lebih2. sendiri ingat sendiri faham , . tp kenapa nk malu dgn wajah sendiri. kalau malu, jgn laa berkecimpong dlm arena sosial IT nie laah kawan . aku buat facebook sbb na jumpa balik kawan2 lama aku. bukan na jumpa orang fake cem kau lahh sayangg. so , kalau na boyfriend ke ape. biar jumpa dpn2 bukan facebook. kalau dkt facebook pun , deal utk berjumpa supaya tak tersangkut dgn minah2 fake . err menyampah sampah aku doe ngn korang niee. bukan sorang dua kantoi fake ngn aku. banyak kott. so aku ta larat laa na marah2 . renung renung kan dan selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment