Friday 30 September 2011

POLIS BANTUAN ! grr

5.30P.m aku parking line kuning di ktm tanjung malim , datang laah seorang pacek tua na mampus sound aku, kau tak amik lesen ke, dkt sni takleh parking. then aku jawab sukahati aku laah kereta aku. then dia masuk kereta. aku pun masuk lah kereta.

 then dia cem tunjuk tangan apetah cem tak puas hati dengan aku. aku pun keluar laah kereta, aku ckp laa ape yang kau tak puas hati lagi ! saman aku bayar laah wehh ! then dia kata okay. tggu aku pggl polis. aku ckp panggil laah. dia panggil laah polis bantuan yang ada dkt ktm tga kutip tiket,


NAK DIJADIKAN CERITA !  polis nie datang dkt aku macam samseng jalanan terus sound aku maki aku minta lesen. fuhh . gengster tuu. wa sudah panas doee then terus bla masuk bilik dia. dlm 3minit dia tak keluar dari bilik dia, aku pun masuk laah bilik dia !
aku   : bro, lesen ic aku mana ?
polis  : kau duduk dulu.
aku   : aku taknak duduk. kau bleh buat ape.
polis : kau duduk aku cakap !
aku  : aku kata taknak , taknak laah pehal nk paksa2 aku niee. bg balik lesen dgn ic aku !
polis : "jeritan sekuat hati sambil tumbuk meja" kau apehal kurang ajar niee ?!!!
aku  : bro ! kalau berani tumbuk aku laah ! kau dah jatuh kan air muka aku maruah aku depan orang ramai     kau nak aku hormat kauu .pegi mampus lah !! aku terus bla pggl kawan aku 'paan' then aku masuk balik dlm office dia.
aku : wehh polis ! kau nk saman , saman laah cepat ! aku nk balik kampung dah niee. setakat seratus dua geli2 laah doe na bayar. (saje nk bagi dia panas dah menyampah sampah aku tgk polis tu) grr -.-'
polis : ''call sape ntah ''  kau buat saman parking. RM100.
aku : kau nie memang polis takde adab !
polis : merenung tajam ke mata kuu. grr -.-
aku : kau jerit jerit dkt luar smua org tgk aku doe ! beradab sikit. nk saman, saman jelaah. takpayah nk jerit2. org lain kena saman jgk tp takde jerit2 macam kau ! lain kali beradab sikit. jgn igt kau polis kau boleh buat sesuka hati !
polis : Ooo ! ko pikir malu maruah kau jelahh !
aku : ehh , kau yang maki akuu ? maruah kau pulak jatuhh ? (ketawa sinis) -.-'
polis : bayar RM100 then aku bg balik lesen dgn ic kau.
aku : bagi balik lesen dengan ic aku laah wehh. aku cakap elok2 niee.
dah berapa kali aku mintak niee. takan kau nk suruh aku melutut dkt kaki kau baru kau bagi lesen dgn ic aku?
memang takk laah. cpt , lesen ic aku.
polis :diam jee.
aku : kau amik lesen aku, kau buat perkasam ye dokk . bodo ! aku terus bla dari situ dah terus balik ke seri manjung tanpa lesen dan ic dengan hati yang panas. grr -.-''

polis bantuan hoii. tolong laah hormat sikit orang awam. maaf sebab kurang ajar dengan kau, memang aku dah panas gila babik tgk muka kau smlm. kalau kau debik aku smalam . memang sumpah aku takkan mengalah even ape pun jadi. kalau pun aku kena belasah dengan kau. tapi aku sumpah aku takan mengalah. selagi aku boleh bangun , aku takan kalah ! tapi nasib semalam kau tak terima cabaran untuk tumbuk aku.
kau pun dah dua dlm 30an je aku tgk, bwk2 bertaubat tak lama lagi na mampus dah kann.
lesen ngn ic aku tu nanti kalau rasa dah bosan pegang. bagi laah balik ehh. ee panas aku ngn kau ! bodoh !

No comments:

Post a Comment