Thursday 8 September 2011

lawatan sambil belajar di karangkraf, shah alam.

assalamualaikum pembuka bicara. cewaahh . haa niee na habaq maii niey kali kedua chek update blog.
sorry yee sy bukan laah kaki bercerita sangat na update hari2 dkt blog. cem susah je. tp nie pun sbb dah bosan sgt tgk blog mcm niee je . so, ape salah nya update blog bg korang yangg suka stalker aku tu tahu ape yang aku dah buat and akan buat esk lusa dan selamanyaa :)


huh , gbr nie masa kiteorg baru sampai and tga jalan nk pegi dkt office karangkraf. menuju kejayaan :)
fyi , nie rey ban aku tahuu. baru beli and first time cuba utk pakai. org kata okay . so layan jelaah. aku pakai pun time na drive je. sebab panas and silau kann. so layan jelah rey ban niee . hee
okay . balik kepada cerita lawatan tu haa.

07/07/2011 semalam laah aku pergi karangkraf.. bestt jgk laah tp lenguh kaki berjalan dkt dalam office , kilang . besar jgk lah. tak larat na jelajah. kiteorg dpt malajah free. G3 , REMAJA , YEZZ dan majalah KLIK.


okay , gbr nie pulak dkt sebelah karangkraf mall. dari kiri farisz. housemate aku. sape nak ? angkat tangan !haha. . yang sebelah aku tu name dia adib nadzim. dia adalah orang yang terbaik jgk dkt class aku tuu. hati dia mulia bebs. baik ahh kalau jadi kawan korang. 'introduce kawan2 :)


dari pagi kiteorg ta makan ape2 lapar. nasib laah dorang sedia kan makanan.
mee goreng dgn karipap :D


hah , TUDEAAA heh makan dekat meja VIP pulak, yang tudung merah tu lecturer pengiring. single lagi bebs. nak tak ? haha . sukasukihati je nk bagi cemtu jee. ngorat dlu laa . sbelah tu nama dia farid housemate aku. mahal disisi perempuan. dia ketua rombongan.kerusi kosong tu kerusi kakitangan karangkraf tga on the phone dgn sape tahh.sorang je yang jadi apetaah na panggil. 'penerangan'' eh ?

gbr atas tu namanya faris, housemate aku jgk. paling handsome dalam class aku. ramai gegirl puji puji dia :D
selepas makan makan tu kiteorg shoping buku buku majalah yang ada dkt karangkraf mall tu.

abis je shoping bas politeknik pun sampai untuk ambil kiteorg untuk ke bukit beruntung kilang keropok lekor.

sampai je dkt situ kami diberi penerangan then dia suruh pakai cemtuu . kelakar doe. tapi lame2 dah biasa sbb smua kena pakai. haha :D


haa , TUDEEAAA . budak budak class smua kena pakai. berbau sikit laah tempat niee yelaah tempat proses ikan kann. dekat situ dorang bgtahu cemana na buat keropok lekor sume. dorang bagi makan otak otak free. sedap jgk . dah abis je cakap2 sume dorang bg cenderahati. keropok ikan. yang goreng jadi besar tuu. sedap baru je petang tadi goreng.
so lepas abis je lawatan terakhir niee. kiteorg balik politeknik sampai tepat jam 5 petang.

today 08/09/2011 aku tak pegi class AKPK dgn ENTREPRENEURSHIP sebab penat sangat. aku tahu kawan2 yang lain pun penat. tp sedang mamai diulik mimpi aku tak sedar jam hp bunyik sume. roomate aku muzammil pun syiook je tido. layan jelah . pukul 11 baru bangun. so today aku tak pergi class :D

so itu sahaja laah cerita yang aku boleh cerita dkt blogger aku niee.
susah jgk update blog. tp best masa menaip dan bercerita sumee. bestt.
 akhir kata thank you sebab sudi stalker enal.
enjoy it :)

No comments:

Post a Comment