Tuesday 24 January 2012

aku rindu sayang kamu ;)

assalamualaikum ,
lama tak update blog , al maklum laah sudah berpunya takde sape nk baca blog kita dah.
kali nie nk cerita pasal girlfriend saya yang comey lotte tuu. firstly dia seorang yang baik , penyayang , manja and bestt laah dgn dia . masuk kepala and 1 kepala. HAHA xD

okay , post kali nie nk cerita laah sikit pasal girlfriend kita sorang niee.
yang kecik molek nie.

kiteorang kenal semester 2 haritu , masa aku tengah cari class kosong utk buat class ganti.
then nampak hasliza duduk dlm class tu , then tnya dia class nie kosong ke. dia kata tak. abis situ jelah.

then lepas je tgk dia , cem slalu pulak terserempak dengan dia dkt kolej. dkt ktm.
then  aku nampak dia dkt kantin , berani kan diri untuk minta numb ! HAHA
dia tak layan doe ! SIOT MALUUU -.-'

aku mengalah , and malas laah nk fikir dah.
lepas setengah jam tu , dia lalu depan class aku.
kali nie aku tekad utk panggil dia sampai dia LAYAN !
then aku panggil awak , awak , awak ? TAK LAYAN DOE !
aku geram , aku panggil , WOII  ! AKU PANGGIL KAU NIE. then dia dgn kawan dia tgk :D
tudung kuning tuu , sini jap .  kau boleh masuk class aku kata dkt kawan dia. HAHA
then mula laah mengayat, ada numb bagai sume laah kan. GENTLE TAK ? SO HASILNYA ;)
puiiihhh ! jiwang pulakk . so now nie laah gbr kiteorang. banyak lagi tapi korang tale tgk banyak2. sikit2 sudah lahh.


GAMBAR KITEORANG MASA FIRST DATE DULU :)
ILOVEYOU LAAH.




COMEL KAN MINIMOUSE SAYE :p



gambar kiteorang dekat kolej ;)




baru abis clas
HASLIZA AMBIL KAN GAMBAR NI COMOT KAN ;)


KENA SKODENG DENGAN ADIB NADZIM. HAHA
time nie tga GAP tade class . so lepak lah dengan dia.
minta dia bawa kan air minuman tapi selalu abis sebab akak angkat dia bedal awal2.
then , kita dah bagitahu dia , lepas nie air dia, share dgn BIE je. klu share dgn orang lain nt 
kena HIV . dia takut , then dia kata naak share dgn BIE sorang je. HAHA :D


comel kan dia bila bertudung ;)

this month boleh kata everyweek pegi rumah dia , join family dia sembang sembang . makan2 .
family dia baik semuanya tau.
mama dia 
especially sebab mama dia baik tauu 
haritu mama dia pergi dusun durian sbb dia tahu kita nie suka durian . 20biji durian disumbatkan dalam bonet kereta kancil kite tuu.
sampai demam laah makan durian , next week datang pulak . tanya ada durian lagi tak macek. macek kata takde . semua dah buat tempoyak. nk ke ? 

tempoyak pun kita rembat ! HAHA XD

dalam peti ais ruma sewa dkt poly , tak masak pun lagi . taktahu nk masak cemana.




semalam pulak , masa nk ambil dia balik kolej , lepak rumah hasliza kejap sebab mama hasliza nk jahit kan baju dia. then teman adik2 dia pergi pasar malam . beli ayam uncle bob , makan dkt rumah dia. sedap :p
smalam jgk 24.1.12 mama dia bagi buah pulasan 1 beg plastik. kalau pegi rumah hasliza mesti mama dia bagi sumting utk bawa balik ke rumah sewa. haih segan nya laah. baik kan mama dia macam dia jgk ;)


btw you're the best hasliza . iloveyousomuch <3

6 comments: